Data publikacji: 2016-06-15
Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Advertis dla Centrum Medicover Klimczaka
Kategoria: Zdrowie, BIZNES
Przestronne i funkcjonalne wnętrza oraz innowacyjny model wizyty lekarskiej sprawiają, że Centrum Medicover Klimczaka to jedna z najnowocześniejszych placówek medycznych w Polsce.
Przestronne i funkcjonalne wnętrza oraz innowacyjny model wizyty lekarskiej sprawiają, że Centrum Medicover Klimczaka to jedna z najnowocześniejszych placówek medycznych w Polsce.
Centrum Medicover Wilanów zostało przeniesione do nowej lokalizacji – na 1 piętrze budynku Royal Wilanów, przy ul. Klimczaka 1 i zajmuje obecnie powierzchnię 1058 m2. Do dyspozycji pacjentów jest aż 28 gabinetów, punkt pobrań oraz wyodrębniona część pediatryczna. Zaprojektowane przez zespół Advertis oznaczenia nawigacyjne oraz tabliczki przydrzwiowie sprawiają, że przestrzeń jest przejrzysta i wygodna w użytkowaniu.
Nowatorskie podejście do obsługi pacjentów widoczne jest na każdym kroku. Wizyty lekarskie
w Centrum Medicover Klimczaka odbywają się przy okrągłym stole, natomiast zindywidualizowane informacje dotyczące leczenia oraz porady profilaktyczne wyświetlane są na dużym monitorze.
Warte podkreślenia są również walory estetyczne, które przekładają się na najwyższy komfort pacjentów. Część ścian w przestrzeni recepcyjnej pokryta została okładzinami z lakierowanego szkła, na których umieszczony jest podświetlany logotyp. Nowością z zakresu identyfikacji wizualnej są widoczne od strony wejścia do budynku wielkoformatowe, podświetlane litery umieszczone po wewnętrznej stronie przeszklonej elewacji.
W budynku Royal Wilanów mieści się również salon optyczny MediVision oraz Apteka Medicover. Oznakowanie Centrum Medicover Klimczaka to kolejna realizacja dla Grupy Medicover w portfolio Advertis. Firma jest odpowiedzialna za wdrożenie systemu informacji wizualnej w Centrum Medycznym Damiana na warszawskich Bielanach oraz licznych placówek Medicover oraz Medi Partner na terenie całego kraju.
źródło: Biuro Prasowe
Załączniki:
Hashtagi: #Zdrowie #BIZNES