HIV

Bezpieczna penetracja

Bezpieczna penetracja Drugą odsłonę głośnej kampanii „Explore. Just protect yourself” francuska organizacja AIDES stworzyła jesienią z myślą o Światowym Dniu AIDS. Kampania skierowana do młodych

Bezpieczna penetracja

Drugą odsłonę głośnej kampanii „Explore. Just protect yourself” francuska organizacja AIDES stworzyła jesienią z myślą o Światowym Dniu AIDS. Kampania skierowana do młodych odbiorców przypomina o konieczności zabezpieczania się w kontaktach seksualnych. Kreacje (obie można obejrzeć tu) wykonane przez rysownika Jamesa Jeana otrzymały Brązowego Lwa w kategorii Outdoor Festiwalu Cannes Lions 2008…

W ramach tej odsłony powstały dwa filmy – w wersji damskiej i męskiej. Cały koncept polega na tym, że w podwodnym oniryczno-seksualnym świecie dziewczyna i odpowiednio dla drugiej wersji – chłopak, płyną w prezerwatywie pełniącej rolę batyskafu pośród stworzeń i roślin o kształtach genitalnych.

Hasło kampanii „Explore. Just protect yourself”. (Penetruj. Tylko się zabezpiecz) zachęca młodych do eksperymentowania i odkrywania rzeczy nowych, ale jednocześnie ostrzega ich przed AIDS i przypomina o konieczności stosowania prezerwatywy.

Dyrektorem artystycznym kampanii jest Erik Vevroegen, tło muzyczne jest autorstwa Future Perfect. Warto również nadmienić, że założycielem organizacji AIDES jest Daniel Defert – wieloletni partner jednego z największych francuskich filozofów XX wieku – Michela Foucault, który zmarł na AIDS w 1984 roku. Wtedy Defert poświęcił się walce z tą nieznaną wówczas chorobą.

Źródło: kampaniespoleczne.pl

A to już wiesz?  Dlaczego terapie łączone dają jeszcze lepsze rezultaty? Sprawdź!

Artykuly o tym samym temacie, podobne tematy