Data publikacji: 2020-03-23
Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Nowe rozwiązanie – czat z farmaceutą Super-Pharm
Kategoria: BIZNES, Farmacja
W trosce o ochronę zdrowia Klientów i Pracowników, Super-Pharm uruchomił na swojej stronie internetowej nową opcję – czat z farmaceutą. Dzięki niej, w zaledwie kilka minut, Klienci Super-Pharm będą mogli uzyskać odpowiedzi na pytania dotyczące podstawowej opieki farmaceutycznej.
Czat z farmaceutą to nowa funkcjonalność dostępna na stronie internetowej www.superpharm.pl, która została uruchomiana w celu poszerzenia możliwości kontaktu Klientów z Pracownikami Super-Pharm, ale też odciążenia infolinii, działającej obecnie w trybie alarmowym zgodnie z wytycznymi.
Zadaniem farmaceuty, który będzie do dyspozycji na czacie Super-Pharm – jest udzielanie odpowiedzi w kilka minut na pytania z zakresu:
podstawowej opieki farmaceutycznej;
dostępności leków w placówkach Super-Pharm;
sposobu funkcjonowania placówek Super-Pharm (bieżące godziny otwarcia, ewentualne zmiany, etc.);
prewencji i działania w przypadku podejrzenia zachorowania na COVID19 (zgodnie z oficjalnymi wytycznymi Ministerstwa Zdrowia).
Wystarczy wejść na stronę www.superpharm.pl i kliknąć w ikonę czatu, która znajduje się w prawym dolnym rogu. Po otwarciu okienka wiadomości wyświetlają się obecnie dostępni farmaceuci oraz pole umożliwiające napisanie tekstu i załączenie pliku – na przykład skanu recepty. Czat z farmaceutą ma też opcję Intercom Messenger.
Marka zachęca do korzystania z nowego udogodnienia. Farmaceuci Super-Pharm pozostają do dyspozycji Klientów za pośrednictwem czatu w godzinach 9-17.
źródło: Biuro Prasowe
Załączniki:
Hashtagi: #BIZNES #Farmacja