BIZNES Farmacja

„Na ratunek w bólu” – ruszyła nowa kampania Ibupromu RR

„Na ratunek w bólu” – ruszyła nowa kampania Ibupromu RR
Kampania rozpoczęła się 21 grudnia. Za przygotowanie kreacji odpowiada agencja Schulz brand friendly. Działania widoczne są w ogólnopolskich oraz tematycznych stacjach

Data publikacji: 2019-01-03
Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: „Na ratunek w bólu” – ruszyła nowa kampania Ibupromu RR
Kategoria: BIZNES, Farmacja

Kampania rozpoczęła się 21 grudnia. Za przygotowanie kreacji odpowiada agencja Schulz brand friendly. Działania widoczne są w ogólnopolskich oraz tematycznych stacjach telewizyjnych.

„Na ratunek w bólu” – ruszyła nowa kampania Ibupromu RR BIZNES, Farmacja - Kampania rozpoczęła się 21 grudnia. Za przygotowanie kreacji odpowiada agencja Schulz brand friendly. Działania widoczne są w ogólnopolskich oraz tematycznych stacjach telewizyjnych.

Kampania rozpoczęła się 21 grudnia. Za przygotowanie kreacji odpowiada agencja Schulz brand friendly.

 

Działania widoczne są w ogólnopolskich oraz tematycznych stacjach telewizyjnych.

Schulz brand friendly przygotował scenariusze spotów reklamowych oraz billboard sponsorski. Za produkcję odpowiada dom produkcyjny SELFISH3.

Ibuprom RR to marka należąca do firmy USP Zdrowie, która jest liderem na rynku produktów i leków dostępnych bez recepty w Polsce. To polskie przedsiębiorstwo, które powstało w 1992 roku w Stanach Zjednoczonych. W swoim portfolio posiada obecnie m.in. Ibuprom, Apap, Gripex, Artresan, Stoperan czy Verdin.

źródło: Biuro Prasowe
Załączniki:
„Na ratunek w bólu” – ruszyła nowa kampania Ibupromu RR BIZNES, Farmacja - Kampania rozpoczęła się 21 grudnia. Za przygotowanie kreacji odpowiada agencja Schulz brand friendly. Działania widoczne są w ogólnopolskich oraz tematycznych stacjach telewizyjnych.
Hashtagi: #BIZNES #Farmacja

A to już wiesz?  Co myśli się o tłuszczach, czyli - światowe zalecenia dotyczące spożycia tłuszcz

Artykuly o tym samym temacie, podobne tematy