Data publikacji: 2017-01-19
Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Chińczycy masowo wykupują szampon z niemieckich drogerii
Kategoria: Zdrowie, BIZNES
Popyt na kosmetyk przeciw wypadaniu włosów przerósł wszelkie oczekiwania. Producent szamponu ma nadzieję, że rozpoczęcie oficjalnej dystrybucji w Chinach pomoże uspokoić sytuację. Tymczasem półki w niemieckich drogeriach świecą pustkami.

Popyt na kosmetyk przeciw wypadaniu włosów przerósł wszelkie oczekiwania. Producent szamponu ma nadzieję, że rozpoczęcie oficjalnej dystrybucji w Chinach pomoże uspokoić sytuację. Tymczasem półki w niemieckich drogeriach świecą pustkami.
Nietypowe zjawisko przyciągnęło uwagę mediów. Niemiecka prasa komentuje: „Najpierw było mleko w proszku a teraz szampon – Chińczycy znów oszaleli na punkcie naszych produktów”. Nowym przedmiotem pożądania chińskich konsumentów jest niemiecki szampon przeciw wypadaniu włosów z kofeiną marki Alpecin.
Renomowany dziennik FAZ donosi, że niemieccy sprzedawcy nie są w stanie sprostać masowemu zainteresowaniu Alpecinem ze strony chińskich importerów. W wielu miejscach wyprzedano całe zapasy szamponu a sklepy nie nadążają z ich uzupełnianiem.
Producent szamponu, Grupa Dr. Wolff, liczy, że popyt uda się zaspokoić poprzez oficjalne kanały dystrybucji uruchomione w Chinach. Firma rozpoczęła sprzedaż kosmetyku w 2000 placówkach sieci Watsons w Szanghaju, Pekinie, Guangzhou i innych dużych miastach. Szampon jest również dostępny w sprzedaży internetowej na platformie Tmall. Przedstawiciele Dr. Wolff zapewniają chińskich klientów, że produkt sprzedawany w ich kraju ma ten sam skład i właściwości, co kosmetyk oferowany w Niemczech.
– Jesteśmy bardzo zadowoleni z zaufania, jakimi cieszą się nasze produkty w Chinach. To zaufanie wynika w dużej mierze z wiary w jakość „Made in Germany” – mówi CEO Dr. Wolff Eduard Doerrenberg. Dodaje również, że jego firma nie zamierza podnosić ceny kosmetyku dla azjatyckich odbiorców. – Mamy stabilną politykę cenową i nie zamierzamy wykorzystywać obecnej sytuacji dla osiągnięcia nadzwyczajnych zysków.
Alpecin został opracowany w laboratoriach Dr. Wolff w 1930 r. Kosmetyk zapobiega wypadaniu włosów o podłożu genetycznym. Z badań wynika, że aż 80 proc. przypadków łysienia u mężczyzn jest uwarunkowana dziedzicznie. Głównym aktywnym składnikiem szamponu jest kofeina, która przenika do cebulek włosowych i wydłuża fazę wzrostu włosów, co zapobiega ich wczesnemu wypadaniu.
Kontakt dla mediów:
 Marcel Klöpping
 e-mail: [email protected]
Grupa Dr. Wolff
Obecnie prowadzona przez czwarte pokolenie rodziny założycieli firma, z takimi mocnymi markami jak Alpecin, Linola, Plantur, Biorepair i Vagisan, Grupa Dr. Wolff z siedzibą w Bielefeld i jej 600 pracowników kontynuuje międzynarodowy rozwój. Od początku istnienia firmy, jej działalność skoncentrowana jest na badaniach i dostarczaniu produktów o potwierdzonej naukowo skuteczności, które rozwiązują m.in. problemy skórne i te związane z łysieniem. Rok 2016 był dla firmy najbardziej udanym rokiem w jej 111 letniej historii. Dzięki nowo rozwiniętym rynkom w Europie i Azji oraz nowym produktom dermatologicznym, firma osiągnęła rekordową sprzedaż na poziomie 290 mln euro. Dr. Wolff działa w ponad 40 krajach. Więcej informacji: www.drwolffgroup.com/en/.
źródło: Biuro Prasowe
Załączniki:
Hashtagi: #Zdrowie #BIZNES
 
  
  
  
  
  
  
  
 